Trudna miłość. Jak wiele lat musi upłynąć, aby zakochać się w szafce?

W dniu św. Walentego zakochani całego świata próbują wyrazić swoją miłość. I nie ma w tym nic złego. Przecież 14 lutego w podboju serc chętnie pomagają nam niemal wszystkie marki. Czy istnieje jednak sposób, aby miłość wyrazić przy pomocy szafki? Tak. I IKEA co roku wie, jak to robić.

IKEA 2016

Miłość jest tak skomplikowana, że powinna mieć własną instrukcję obsługi! I tak właśnie 14 lutego 2016 roku IKEA postanowiła odpowiedzieć na codzienne bolączki zakochanych i w kilku niezwykle prostych rysunkach przedstawiła, jak ułatwić sobie życie z meblami IKEA. Miłość jest skomplikowania. IKEA jest prosta.

Źródło:http://bit.ly/2tl9rgJ

IKEA 2015

Czy romantyczną atmosferę mogą tworzyć meble? Pewnie nie – chyba, że nada im się odpowiedniego (czyt. dwuznacznego) charakteru.

Źródło: http://bit.ly/2rqdyeW

IKEA 2014

W 2014 roku powstała specjalna walentynkowa kartka dla fanów mebli IKEA. Kartka, którą można było dostać w sklepach IKEA oraz pobrać bezpośrednio ze strony, była połączeniem znanych fragmentów (romantycznych) piosenek wraz z nazwą mebli i artykułów tej szwedzkiej marki.

Źródło: http://bzfd.it/2tl4550

IKEA 2013

Nie można pominąć faktu, że wraz obchodzeniem dnia św. Walentego, na świecie pojawić się może nowy członek rodziny. IKEA w 2013 roku postanowiła nagrodzić darmowym łóżeczkiem szczęśliwych rodziców, których dziecko zostało poczęte właśnie 14 lutego.

Źródło: http://bit.ly/2sncxn0

IKEA 2017

Z roku na rok IKEA chwyta za serce nie tylko zakochanych, ale także branżę reklamową. Kreacje walentynkowych reklam IKEA nigdy nie pozostają bez echa. Są chętnie przytaczane, jako przykłady nieszablonowego podejścia, zarówno do swoich produktów jak i do klientów.

Źródło zdjęcia wyróżnionego: http://bit.ly/2rqdyeW


Chcesz się podzielić swoją opinią? Napisz do autorak.troszynski@skivak.pl