Content w sporcie czy content wysportowany?

Dobry content powinien być jak dobry sportowiec. Najlepszy content powinien być jak Michael Jordan. Taki content powinien nie tylko bezbłędnie trafiać do celu, przyciągać uwagę, prześcigać konkurencję, ale także powinien najlepiej na świecie… zarabiać.

Według rankingu Forbes z 2016 roku Michael Jordan został oceniony jako najlepiej zarabiający człowiek w historii sportu. Z wynikiem 1,7 mld dolarów Jordan wyprzedził między innymi Tigera Woodsa, Arnolda Palmera oraz Michaela Schumachera. Nie byłoby jednak sportowych sukcesów Michaela, gdyby nie jego codzienne, wielogodzinne treningi.

Content w sporcie

Niezależnie od igrzysk, zawodów, turniejów i mistrzostw każdy krok najlepszych sportowców obserwowany jest przez tłumy dziennikarzy, fanów, kibiców i … marketerów. Poniższa ikonografika najlepiej pokazuje jak komentowane są w social mediach najsławniejsze na świecie koszykarskie rozgrywki NBA.

Źródło: http://blog.unmetric.com/2013/06/the-winners-and-losers-of-the-2013-nba-season

Wysportowany content

Sport jest tą dziedziną życia, z której pochodzi najwięcej motywacyjnych cytatów. I słusznie, bo tutaj słowa podparte są prawdziwą osobą, która wierząc w swoje umiejętności zdobyła sukces. Jednym z moich ulubionych cytatów Michela Jordana są słowa:

„Nie trafiłem ponad 9000 rzutów w mojej karierze. Przegrałem prawie 300 gier. 26 razy nie trafiłem decydujących piłek w meczu. Ponosiłem porażki raz po raz przez całe moje życie. I właśnie dlatego osiągnąłem sukces.” M.J.

Cóż to może znaczyć dla mnie? Z pewnością, aby sprawić by projekty zawsze miały idealną formę należy najpierw oddać kilkadziesiąt takich, które odpadną i przegrają.

SKIVAK team

A czy Ty znasz naszą koszykarską drużynę? Sprawdź Skivak team na Miejskiej Lidze Basket w Szczecinie.  


Źródło zdjęcia wyróżnionego: https://pl.pinterest.com/pin/510173464008650010/

Jeżeli chcesz podzielić się swoją opinią napisz do autora. k.troszynski@skivak.pl