Zdobyliśmy 4 nagrody w konkursie content marketingowym!

Jest nam bardzo miło poinformować, że nasze prace zostały po raz kolejny docenione. Komisja największego konkursu branżowego w Polsce – Power of Content Marketing zdecydowała o przyznaniu naszym magazynom nagród i wyróżnień.

Zostaliśmy uhonorowani, przede wszystkim za wartościowy content i wysoką jakość edycyjną, w następujących kategoriach:

  • Content marketing – FMCG (2 nagrody)
  • Content marketing – Zdrowie
  • Content marketing – Turystyka

Z przyjemnością prezentujemy nagrodzone prace oraz uzasadnienia komisji konkursowej:

  1. SREBRO dla magazynu „Rodzina Zdrowia”

    przygotowywanego dla firmy Farmacol, za użyteczny, różnorodny content, rzetelne informacje i spójne połączenie dwóch kanałów dotarcia do odbiorców.

  2. SREBRO otrzymał również „Magazyn Alkohole”

    wydawany przy współpracy firmą Tesco, za różnorodność treści, dopasowanych do odbiorców, wiarygodny dobór ekspertów i angażujące quizy edukacyjne.

  3. WYRÓŻNIENIE otrzymał magazyn „HiFly”

    który tworzymy dla Portu Lotniczego Wrocław. Komisja uzasadniła werdykt bardzo dobrymi okładkami i zdjęciami wewnątrz magazynu, praktycznymi poradami i ciekawostkami dla podróżujących.

  4. Drugie WYRÓŻNIENIE trafiło do „Spiżarni Smaków”

    magazynu realizowanego dla „Piotra i Pawła”, za konsekwentną i partnerską współpracę
    z blogerami i stworzenie praktyczno-inspiracyjnej publikacji z przepisami.